Współpraca

z konsultantką

Krok po kroku.

Umówienie się na niezobowiązujące spotkanie.
Podpisanie umowy.
Ustalenie koncepcji uroczystości.
Wybór miejsca.
Optymalizacja budżetu.
Bieżąca obsługa.
Scenariusz wesela.
Koordynacja uroczystości.

FAQ

1. Czy współpracuje Pani z osobami mieszkającym za granicą?

Tak, moja oferta to również współpraca z osobami mieszkającymi za granicą oraz obcokrajowcami i obejmuje:

- przedstawienie listy dokumentów, niezbędnych do zawarcia ślubu cywilnego lub konkordatowego zarówno obywateli Polski, jak również  obcokrajowców,
- organizacja tłumaczenia przysięgłego dokumentów,
- organizacja tłumacza przysięgłego na ceremonię ślubu. Z klientami kontaktuję się telefonicznie, przez skype’a, e-mail lub dowolny komunikator.

2. Z jakim wyprzedzeniem w stosunku do daty wesela powinniśmy się zgłosić do konsultantki?

Im szybciej Państwo zgłosicie się do mnie, tym więcej mamy możliwości, większy jest wybór ofert, miejsc, podwykonawców innych szczegółów  przedsięwzięcia, jakim jest wesele.

3. Kim jest konsultantka ślubna i czym się konkretnie zajmuje?

Konsultant ślubny, czyli wedding planner to osoba, która zajmuje się następującymi zadaniami:  

- profesjonalnie zajmuje się przygotowaniami do ślubu i wesela,  
- negocjuje korzystne ceny i najlepszą jakość usług z firmami cateringowymi, właścicielami obiektów, kwiaciarniami, kamerzystami, fotografami, itp.
- przedstawia aktualne trendy w modzie ślubnej i organizacji wesel,  
- proponuje oryginalne ślubne atrakcje i niespodzianki.

4. Co to jest koordynacja i na czym polega rola konsultantki w dniu ślubu?

Do zadań konsultantki  tego dnia należy m.in.:

- dyskretne czuwanie nad prawidłowym przebiegiem ślubu i przyjęcia weselnego,
- nadzór nad pracą podwykonawców i realizacją zleceń,
- wsparcie i pomoc w sytuacjach awaryjnych.

5. Dlaczego w ogóle powinniśmy zatrudnić konsultantkę ślubną?

Współpraca z konsultantką gwarantuje Państwu m.in.:

- oszczędność czasu – konsultantka oferuje zestaw sprawdzonych i optymalnych propozycji  z aktualnej oferty weddingowej,
- spokój ducha – konsultantka zajmuje się wszystkim na miejscu, szczególnie ważne, gdy para młoda przebywa poza miejscem wyznaczonym na ślub i wesele i nie ma czasu zajmować się  przygotowaniami, np. ze względu na pracę,   - optymalny i z góry ustalony budżet,  
- ograniczenie przedślubnego stresu – konsultant czuwa nad wszelkimi terminami, płatnościami, rozstrzyga wątpliwości i ewentualne konflikty,
- pewność – konsultantka zna zasady ślubnego savoir-vivre’u i doradza we wszelkich wyborach.

6. Ile kosztują usługi?

Wszystko zależy od zakresu wybranych przez Państwa usług, praca konsultantki jest zadaniem zleconym przez klienta i z nim ustalana jest indywidualnie cena na pierwszym niezobowiązującym spotkaniu.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, śmiało napisz do nas!

Dziękuję!

Niestety coś poszło nie tak. Sprawdź formularz!